Power System - Additional box to gain in power engine
français spanish dutch english japanese





HAKKIMIZDA ? BİZE ULAŞIN















 

ANA SAYFA TEKNİK ÖZELLİKLER İŞLEYİŞ MONTAJ BAYİİLER BASIN

SIK SORULAN SORULAR


Power System

Power System


Power System
Power System
Up to 40% moreover power. Up to 50% moreover torque. 100% performance! Numero : +33 328 338 833


copyright 2005 - Power System
 
 
 
Lİsteden araç seçiniz :

   


Power System CLIO DTI'ye yöneliyor ve performans artıyor ancak motor çekişi düşüyor.

İzlenimlerimiz:

Power System'in elinden geçen bu 4 silindirli CLIO DTI, sanıldığından daha fazla performansı olan bir araçtır. Dakikada 2000 devirden sonra güçlü bir üflemede, yol tutuş aksamı ve motor çekişinde var olan gücün yoğunluğu sebebiyle zorluk çekiyor. Temeldeki regülatör yokuşta 4600 devir/d.'ya ayarlandığı için kaygan zeminde ön tekerler bir saniyeliğine paniğe kapılıyor. Bu arada kalkış ve hızlanmalar oldukça rahat bir şekilde gerçekleşiyor. Eldeki verilerle sonuç fazlasıyla pozitif. Başlangıç noktasına, Clio bir DTI stoku bırakıyor, neredeyse 3 saniye. Dahası 80 beygir gündeki versiyona, 5. viteste, 80 ile 120km/s arası, neredeyse 6 saniye fark atıyor. Fazla çaba göstermeden ulaşılabilecek en yüksek hıza ulaşabiliyor. Tek engel; yeni hamleler geliştirebilmek için çok elverişli olan 14'lük jant oluşu kalkışları cezalandırıyor ve yol tutuş aksamı aniden ağır bir şekilde tork gücünün etkisiyle orijinaldeki gibi yavaş yavaş artmasını kaybediyor. Seçim saati geldiğinde fazla ağır olmayan bu küçük hatalar dışında, Clio'nun Power System hazırlığıyla uzun yol koşullarını serinkanlılıkla almasını sağlıyor.

Motorun niteliği

Seri

POWER SYSTEM

Güç

80hp 4000d/d

107hp 3900d/d

 Tork

16,5 mkg 1900d/d

19mkg 1900d/d

Maksimum hız

168 km/s

183 km/s

1000 m D.A

34,8s

31,9s

4. viteste 80 ile 120 arası

10,8s

7,9s

5. viteste 80 ile 120 arası

14,8s

9s